To jest wersja archiwalna z dnia 22.09.2014 09:36, zobacz aktualną wersję tej informacji.
Zmiany wprowadzono z powodu: aktualizacja danych
Zmiany wprowadzono z powodu: aktualizacja danych
Ogłoszenie o zamówieniu - ZTA.2120-14/2014.
Podlegający Ustawie, zakończony, nierozstrzygnięty
Ciechanów, 2014-09-17
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ZTA.2120- 14/2014 . Nazwa zadania: Remonty w placówkach oświatowych G 1, G 3, MZS 1, MZS 2, SP 4, SP 5, SP 6, MP 3, MP 6, MP 8 i MP 10 w Ciechanowie
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z p. zm) Zakład Obsługi Szkół i Przedszkoli w Ciechanowie zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
Opublikował: Mariusz Długoszewski
Publikacja dnia: 22.09.2014 09:36
Dokument oglądany razy: 619
Publikacja dnia: 22.09.2014 09:36
Podlega Ustawie