Zmiany wprowadzono z powodu: aktualizacja łącza
Ogłoszenie o zamówieniu - ZTA.2120-14/2014.
Podlegający Ustawie, zakończony, nierozstrzygnięty
Ciechanów, 2014-09-17
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU
dot.: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego. Numer sprawy: ZTA.2120- 14/2014 . Nazwa zadania: Remonty w placówkach oświatowych G 1, G 3, MZS 1, MZS 2, SP 4, SP 5, SP 6, MP 3, MP 6, MP 8 i MP 10 w Ciechanowie
Działając na podstawie art. 40 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku - Prawo zamówień (t. j. Dz. U. z 2013 r. poz. 907 z p. zm) Zakład Obsługi Szkół i Przedszkoli w Ciechanowie zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego.
I. Nazwa (firma) i adres zamawiającego:
Nazwa zamawiającego Zakład Obsługi Szkół i Przedszkoli
Adres zamawiającego ul. Jesionowa 27
Kod Miejscowość 06-400 Ciechanów
Telefon: 23/ / 673-7272
Faks: 23/ / 673-7272 wewn. 31
adres strony internetowej www.cuwciechanow.pl
adres poczty elektronicznej czosip@poczta.onet.pl
Godziny urzędowania: 8.00 - 16.00
II. Określenie trybu zamówienia:
Postępowanie prowadzone jest w trybie przetargu nieograniczonego o wartości szacunkowej poniżej progów ustalonych na podstawie art. 11 ust. 8 Prawa zamówień publicznych.
III. Adres strony internetowej, na której zamieszczona będzie specyfikacja istotnych warunków zamówienia:
Specyfikacja istotnych warunków zamówienia zamieszczona zostanie na stronie internetowej:
[o] www.cuwciechanow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać również bezpośrednio w siedzibie zamawiającego (ul. Jesionowa 27, pok. nr 10 ). Na wniosek wykonawcy zamawiający prześle Specyfikację za zaliczeniem pocztowym. [o] Udostępnienie Specyfikacji jest bezpłatne
IV. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia, z podaniem informacji o możliwości składania ofert częściowych:
Różne roboty budowlane remontowe placówek oświatowych
Kody Wspólnego Słownika Zamówień:
45233222-1 Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45211310-5 Roboty budowlane w zakresie łazienek
45432111-5 Kładzenie wykładzin elastycznych
45112710-5 Roboty w zakresie kształtowania terenów zielonych
45340000-2 Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego
45421148-3 Instalowanie bram
45233226-9 Roboty budowlane w zakresie dróg dojazdowych
45111300-1 Roboty rozbiórkowe
45431200-9 Kładzenie glazury
45431100-8 Kładzenie terakoty
45453000-7 Roboty remontowe i renowacyjne
Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych na jedną lub większą liczbę zadań - części zamówienia - zadania od 1 do 11.
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 1 dotyczy : Remontu generalnego sanitariatów uczniów w pionie kanalizacyjnym w obiekcie Gimnazjum nr 1 ul. Orylska 3.
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 2 dotyczy: Remontu generalnego sanitariatu personelu w obiekcie Gimnazjum nr 3 ul. 17 Stycznia 17.
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 3 dotyczy: Wymiany odcinka rury wewnętrznej instalacji kanalizacji deszczowej w bloku sportowym Miejskiego Zespołu Szkół nr 1 ul. Powstańców Wielkopolskich 1.
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 4 dotyczy: Remontu generalnego podjazdu dla niepełnosprawnych oraz budowa chodnika z kostki betonowej od hali sportowej do placu zabaw Miejskiego Zespołu Szkół nr 2 ul. Czarnieckiego 40.
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 5 dotyczy: Remontu schodów zewnętrznych i miejscowej naprawy pokrycia dachowego na łączniku bloku dydaktycznego Szkoły Podstawowej nr 4 ul. Płońska 143.
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 6 dotyczy: Wymiany podłóg na wykładzinę zmywalną rulonową w 5 klasach lekcyjnych Szkoły Podstawowej nr 5 ul. Broniewskiego 1.
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 7 dotyczy: Wymiany nawierzchni chodników wewnętrznych na kostkę betonową przy Szkole Podstawowej nr 6 ul.Wiklinowa 4.
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 8 dotyczy: Wymiany nawierzchni tarasu
i placu zabaw na kostkę betonową przy Miejskim Przedszkolu nr 3 ul. Sienkiewicza 26 A.
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 9 dotyczy: Przebudowy ogrodzenia z brama wjazdową przy Miejskim Przedszkolu nr 6 ul. Pijanowskiego 12.
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 10 dotyczy: Remontu elewacji wiatrołapu Miejskiego Przedszkola nr 8 ul. Graniczna 21 D.
Przedmiot zamówienia w zakresie zadania nr 11 dotyczy: Wyłożenia drogi pożarowej i chodnika kostką betonową, montażu osłon grzejnikowych w salach zabaw dzieci i korytarzu Miejskiego Przedszkola nr 10 ul. Batalionów Chłopskich 4.
V. Informacja o możliwości złożenia oferty wariantowej:
[o] Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych
VI. Termin wykonania zamówienia: Do dnia 2014-11-28
VII. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:
1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:
1) posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania,
[o] działalność prowadzona na potrzeby wykonania przedmiotu zamówienia nie wymaga posiadania specjalnych uprawnień.
2) posiadania wiedzy i doświadczenia,
[o] Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę realizacji co najmniej dwóch robót budowlanych okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie.
uszczegółowienie - robót tożsamych lub o charakterze zbliżonym do zakresu rzeczowego robót i wartości odpowiadającej co najmniej tej, na którą Wykonawca składa ofertę przetargową
3) dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia,
[o] Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę - Posiadanie lub dysponowanie conajmniej 2 osobami z doświadczeniem w układaniu nawierzchni z kostki betonowej o powierzchni minimum 2000m2 każdy oraz conajmniej 1 osobą posiadającą uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi odpowiedniej do zakresu prac specjalności budowlanej
4) sytuacji ekonomicznej i finansowej,
[o] Wymagane jest wykazanie przez wykonawcę -posiadania opłaconej aktualnej polisy OC lub innego dokumentu potwierdzającego ubezpieczenie wykonawcy od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę conajmniej 100.000zł
2. Warunki oraz opis sposobu dokonania oceny ich spełnienia mają na celu zweryfikowanie zdolności wykonawcy do należytego wykonania niniejszego zamówienia. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełnienia warunków udziału w postępowaniu podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
3. Z udziału w niniejszym postępowaniu wyklucza się wykonawców, którzy podlegają wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 Prawa zamówień publicznych.
4. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu oświadczenia oraz dokumenty.
5. Ocena ofert w zakresie poszczególnych zadań będzie niezależna od siebie. Odrzucenie oferty wykonawcy w zakresie jednego zadania nie powoduje automatycznie odrzucenia jego oferty w zakresie innego zadania.
VIII. Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium
IX. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: Najtańsza cena ofertowa brutto na każde zadanie.
X. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia: 2014-10-03 do godz. 11.00
[o] w siedzibie zamawiającego
Zakład Obsługi Szkół i Przedszkoli
ul. Jesionowa 27 06-400 Ciechanów
Pokój nr 12
XI. Miejsce i termin otwarcia ofert:
Oferty zostaną otwarte dnia: 2014-10-03, o godz. 11.30
[o] w siedzibie zamawiającego
Zakład Obsługi Szkół i Przedszkoli
ul. Jesionowa 27 06-400 Ciechanów
Pokój nr 10
XII. Termin związania ofertą
Wykonawca pozostaje związany ofertą przez okres 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się wraz z upływem terminu składania ofert.
XIII. Informacje o zamiarze zawarcia umowy ramowej - nie dotyczy
XIV. Informacje o zamiarze ustanowienia dynamicznego systemu zakupów wraz z adresem strony internetowej, na której będą zamieszczane dodatkowe informacje dotyczące dynamicznego systemu zakupów - nie dotyczy
XV. Informacje o przewidywanym wyborze najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej wraz z adresem strony internetowej, na której będzie prowadzona aukcja elektroniczna - nie przewiduje się
XVI. Przewidywane zamówienia uzupełniające:
[o] Zamawiający nie dopuszcza możliwości udzielenia zamówień uzupełniających.
XVII. Informacja o przeprowadzonym dialogu technicznym:
[o] Zamawiający informuje, że nie przeprowadzono dialogu technicznego dot. niniejszego postępowania.
XVIII. Termin zamieszczenia ogłoszenia o zamówieniu w BZP:
Ogłoszenie o zamówieniu zostało zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych nr ogłoszenia: 312516-2014 . Data zamieszczenia 2014-09-19
Adam Krzemiński – Dyrektor
____________________________________
Kierownik zamawiającego
Publikacja dnia: 22.09.2014 09:36
Podlega Ustawie